RYCHLEJŠÍ. VŠUDE.
Zbrusu nový Cannondale SuperSix EVO boří všechna očekávání. Je tak lehký, rychlý a aero, že to popírá jakoukoliv logiku. Tento stroj je postaven pro ještě vyšší rychlost než dříve - všude. Rychlost se vyvinula.
HLAVNÍ VÝHODY
Nejlehčí z rychlých - rám s barvou, připraven k použití, váží pouhých 770 gramů (velikost 56), přičemž nemá problémy s žádnými testy tuhosti a odolnosti. To, že má tyto vlastnosti s takovou úrovní aerodynamiky, je prostě úžasné.
Nejrychlejší z lehkých - když se budeme bavit čistě o aerodynamice, tak nový SuperSix EVO není jen jedním z ultralehkých silničních kol na trhu, je to jedno z nejrychlejších silničních kol vůbec. Nové úpravy rámu spolu s plnou integrací vám při rychlosti 45 km/h ušetří oproti své předchozí verzi až 12 wattů, což SuperSix posunuje před čistě aero kola - a to váží skoro o kilogram méně! Konec rozhodování mezi rychlostí a hmotností, teď máte oboje.
Tvarován rychlostí - co se stane, když budete designovat kompletní kolo a ne samotný rám? Vzejde vám elegantní design po boku integrované aerodynamiky. Díky technické úpravě rámu, vidlice, řídítek, kol a sedlovky jako kompletního systému bylo dosaženo nižšího odporu a vyššího výkonu, než při vybírání jednotlivých komponent. Jsou to detaily, které vás upoutají. Křivky, o kterých se vám bude zdát. Rychlost, kterou pocítíte.
Nadpřirozené ovládání - SuperSix EVO je mág. Způsob, jakým kombinuje stabilitu a hbitost, je až nereálný. Rafinovaná, neutrální závodní geometrie a precizně vyladěné inženýrství přináší tak ovládání tak intuitivní a tak pohodlné, že můžete pokoušet limit kola po celou dobu závodu.
SystemBar R-One od MOMODesign - výjimečná aerodynamika se potkává s pohodlným ovládáním. Při vytváření nového kokpitu se Cannondale spojil s renomovaným týmem designerů MOMODesign z výkonnostního automobilového odvětví. Použití tvarů snižujících odpor a elegantní integrace kabeláže byly rozhodujícími prvky při vzniku nového kokpitu.
Kola Hollowgram R-SL 50 - poučka "kola dělají auto" se dá přenést i na "kola dělají kolo". Právě kola Hollowgram R-SL 50, která jsou jednimi z nejrychlejších na světě, byla vyvinuta spolu s novým SuperSixem EVO. Poznáte je podle 50cm hlubokého aerodynamického profilu, plochého výpletu a zadního náboje DT-Swiss 240 EXP, které splňují přesně to, co nový SuperSix EVO potřebuje - nízkou hmotnost v horách a aerodynamiku únikové rychlosti.
KONSTRUKCE KARBONU CANNONDALE
Aby nový SuperSix EVO mohl pokrýt širší škálu modelů a cen, je v nabídce ve třech variantách. Carbon, Hi-MOD a Series 0.
Carbon má úžasně lehké rámy okolo 915 gramů tvořené středními karbonovými vlákny s některými vyššími pro lepší tuhost.
Rámy Hi-MOD jsou oproti Carbonu o více než 100 gramů lehčí, protože více vrstev středního karbonu je vyměněno za méně vrstev tužšího, lepšího karbonu. Výsledkem je lehký, tuhý a úžasně komunikativní rám.
Series 0 je nová, špičková, varianta konstrukce pro stroje se štítkem Lab71. Series 0 používá kombinaci speciálního druhu karbonových vláken spolu s nano-pryskyřicí, která se vyznačuje výjimečnou silou a tuhostí a pomocí méně materiálu dosahuje lepších výsledků. Díky této nové směsi se dostáváme až na magickou hmotnost pouhých 770 gramů.
TECHNOLOGIE NOVÉHO SUPERSIX EVO
Nejde jen o celek, ale i o zmiňované detaily. například hlavové složení Delta, které umožňuje bezproblémovou integraci kabeláže mezi kokpitem a rámem, přičemž ještě snižuje odpor hlavové trubky. Elegantní, silné a lehké.
Důležitý je i průchod, který zkousne až 30mm široké pláště (s 6mm rezervou na obou stranách). Pro vás to znamená, že SuperSix EVO zvládne takový závod, jaký budete chtít. Zvolte širší pláště pro větší pohodlí, nebo zvolte užší pro lepší schopnost reagovat. Je to na vás.
Závitová spolehlivost. Protože jednoduchost je síla, síla je rychlost a rychlost vyhrává závody. Nový SuperSix má standardní BSA závitový střed, který vytváří skálopevně tvrdý bod montáže pro kliky a taky ultimátní jednoduchost a spolehlivost
Buďte "Smart". SuperSix EVO je připraven i po závodu díky kompatibilitě s inovativním systémem SmartSense. Buďte vidět a mějte přehled o okolí se svými světly, radarem a jednou baterií, která to všechno obstará.
Nesmíme zapomenout ani na integraci lahví do aerodynamického profilu. S novými košíky ReGrip Aero a lahvemi Gripper Aero jsou totiž lahve více než jen nádoby na tekutiny. Jsou součástí aerodynamického profilu, který usměrňují a zvyšují výkonnost kola.
Tohle kolo zkrátka přiletělo z jiného vesmíru, tak si jeho fotky užijte v galerii níže.